reklam
reklam
DOLAR 46,6600 % 0.12
EURO 53,1528 % 0.09
STERLIN 62,0951 % -0.01
FRANG 57,5952 % 0.14
ALTIN 6.130,13 % 1,67
BITCOIN 59.832,47 -1.51
reklam

Boşandığı Eşine Kezzap Döktü

Yayınlanma Tarihi : Google News
Boşandığı Eşine Kezzap Döktü
reklam

Gaziantep'te, Merveşehir Mahallesi'nde dün akşam meydana gelen olayda, Adem Külah, boşanma sürecinde olduğu 2 çocuk annesi Sibel Külah'ın evine gitti. Burada aralarında tartışma çıktı ve Adem Külah, eşini koli bandı ile etkisiz hale getirerek başına kezzap döktü.

Kadının Yakınlarını Bilgilendirdi

Adem Külah, olay sonrası eşinin yakınlarını arayarak durumu anlattı. Ardından evden ayrılıp polise giderek teslim oldu. Kadının yakınlarının ihbarı üzerine, olay yerine ambulans ve polis ekipleri yönlendirildi. Ekipler, Sibel Külah'a ilk müdahaleyi yaptıktan sonra, onu Gaziantep Şehir Hastanesi'ne taşıdı.

Ağır Yaralı Durumda Hastaneye Kaldırıldı

Sibel Külah, hastanenin yanık ünitesinde tedavi altına alındı. Sağlık durumunun ciddi olduğu bildirilen kadının kafa derisinin tamamen yandığı ve görme kaybı yaşadığı öğrenildi.

Adem Külah, polis merkezindeki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi ve mahkeme tarafından tutuklandı.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

reklam

YORUM YAP