reklam
reklam
DOLAR 46,6600 % 0.12
EURO 53,1528 % 0.09
STERLIN 62,0951 % -0.01
FRANG 57,5952 % 0.14
ALTIN 6.130,13 % 1,67
BITCOIN 60.486,00 0.313
reklam

Oya Tekin: 'Başkanım Evrim'in tahliye ceketini giy' dediler

Yayınlanma Tarihi : Google News
Oya Tekin: 'Başkanım Evrim'in tahliye ceketini giy' dediler
reklam

CHP'li bazı belediye başkanlarının da bulunduğu 200 sanıklı “Aziz İhsan Aktaş davası”nın ilk duruşması, Silivri’deki Marmara Ceza İnfaz Kurumu Kampüsü’nde başlamakta.

Tutuklu Seyhan Belediye Başkanı Oya Tekin, dava öncesinde sosyal medya hesabından şu ifadeleri paylaştı:

“Uzun iddianame bekleyişleri, koğuşlarda zorlu geçiyor. Günlük 'Günaydın!', 'Nasılsın?' gibi sıradan ritüeller arasında, 'İddianame ne zaman açıklanacak? Tensip düzenlendi mi? Tahliye bekliyor musun? Duruşma günü ne zamandı?' gibi sorular gündeme gelebiliyor. Duruşma haftası geldiğinde, bütün koğuş bunun farkında oluyor. O hafta sadece sanık değil, tüm koğuş yargılanmış gibi hissediliyor.

Tutuksuz yargılama, tahliye umutları ve dualar başlar. Aylar sonra ilk kez özgürlüğe kavuşma umuduyla insanlar aynanın karşısına geçerek, kendi yüzlerine yeniden bakıyorlar. Koğuşu hoş bir heyecan sarıyor. Bakım ekipleri kurulur: kuaför, fön, makyaj… 'Ne giyilecek? Ceket var mı? Ayakkabı geldi mi?' gibi sorularla dolup taşıyor. Her zaman bir şeyler eksik kalıyor.

Bu hafta, koğuşta duruşması olan tek kişi benim. Sekiz ay sonra bu telaş benim için yeniden başladı. Saçlarım boyanıyor, fön çekiliyor. 'Tahliye ceketi' konusu gündeme geliyor. 'Başkanım,' diyorlar, 'Evrim’in tahliye ceketini giy. Geçen hafta Ayşe onu giydi ve tahliye oldu.'

Ayrıca tahliye sonrası da dikkate değer: yatakların ve siyah çöp poşetinde yer alan eşyaların kapı önüne koyulması ve görevlilerin beklenmesi gerekiyor… Umarım bir gün, o coşkuyu da sizlerle paylaşabilirim.”

reklam

YORUM YAP