reklam
reklam
DOLAR 46,5212 % 0.02
EURO 53,0370 % 0.31
STERLIN 61,5731 % 0.44
FRANG 57,4620 % 0.34
ALTIN 6.032,97 % 0,88
BITCOIN 59.352,00 -0.529
reklam

Otoyolda aşırı hız yapan motosiklet sürücüsü yakalandı

Yayınlanma Tarihi : Google News
Otoyolda aşırı hız yapan motosiklet sürücüsü yakalandı
reklam

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya üzerinden “Gereği yapıldı” notuyla birlikte yaptığı paylaşımda, otoyolda 300 kilometrenin üzerinde hız yaparak trafik güvenliğini tehlikeye atan motosiklet sürücüsünün yakalandığını bildirdi.

Bakan Yerlikaya, açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

– “Otoyolda aşırı hız yaparak makas atıp trafik güvenliğini riske atan motosiklet sürücüsü M.C.A. yakalandı. Gereği Yapıldı. Böyle bir hız yaparak hem kendinizi hem de başkalarını düşünmüyorsunuz, yazık değil mi?”

– Sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerine; İzmir İl Jandarma Komutanlığına bağlı Otoyol Jandarması tarafından, Kuzey Ege Otoyolu Menemen mevkiinde sürücünün, farklı tarihlerde birden fazla aşırı hız ve tehlikeli manevra (makas atma) yaptığı tespit edildi.

– Şüpheli hakkında; Trafik Güvenliğini Tehlikeye Düşürmek suçundan adli ve idari işlem başlatıldı. Yeni Trafik Kanunu Teklifine göre, makas atan sürücüye 90 bin lira idari para cezası uygulanacak, sürücü belgesi 60 gün süreyle geri alınacak ve aracı 60 gün süreyle trafikten men edilecek.

– Unutmayalım ki; trafik herkesin ortak yaşam alanıdır. Böyle davranışlar sergileyen sürücüleri gördüğünüzde lütfen 112 Acil Çağrı Merkezimize bildiriniz. Biz Gereğini Yaparız.”

reklam

YORUM YAP