reklam
reklam
DOLAR 46,5159 % 0.02
EURO 53,0804 % 0.4
STERLIN 61,6196 % 0.54
FRANG 57,4702 % 0.38
ALTIN 6.040,06 % 1,00
BITCOIN 59.614,27 -1.268
reklam

Jandarmadan büyük uyuşturucu operasyonu

Yayınlanma Tarihi : Google News
Jandarmadan büyük uyuşturucu operasyonu
reklam

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, jandarma tarafından uyuşturucu madde satıcılarına yönelik son 14 gündür süregelen operasyonlar hakkında sosyal medya üzerinden bilgi verdi.

Şüphelilerin, sosyal medya ve mesajlaşma platformları aracılığıyla uyuşturucu madde satışı gerçekleştirdiğinin ve bu faaliyeti organize bir şekilde sürdürdüklerinin tespit edilmesi üzerine bir çalışma başlatıldığını ifade eden Yerlikaya, cumhuriyet başsavcılıkları ile Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı'nın koordinasyonunda 46 narkotik ve asayiş ekibinden oluşan 414 personelin katılımıyla Afyonkarahisar, Ağrı, Aksaray, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bitlis, Bursa, Hakkari, İstanbul, İzmir, Karabük, Kastamonu, Konya, Malatya, Manisa, Muğla, Sakarya, Samsun, Tekirdağ, Uşak ve Van'da operasyonlar düzenlendiğini bildirdi.

Yerlikaya, devamında şunları kaydetti:

“23 ilde uyuşturucu madde satıcılarına karşı jandarmamızın son iki hafta boyunca gerçekleştirdiği operasyonlar neticesinde 6 milyon uyuşturucu hap ve 270 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildi. 521 şüpheli gözaltına alındı; bunlardan 177'si tutuklandı, 91'i hakkında ise adli kontrol tedbirleri uygulandı. Diğerlerinin ise işlemleri sürmektedir. Uyuşturucuyla mücadelemiz, çok katmanlı, çok boyutlu ve kararlı bir seferberlik niteliğindedir. Elebaşından, yöneticisine, üreticisinden torbacısına kadar zincirin her halkasını büyük operasyonlarla tek tek kırıp atıyoruz. Emeği geçen tüm ekipleri tebrik ediyorum.”

reklam

YORUM YAP