

Adana'nın Kavaklı Mahallesi'nde yer alan bir otomobil bayisinde ilginç bir olay yaşandı.
Sıfır kilometre olarak aldığı kamyonetteki kusurları iddia eden müşteri, bayi yetkililerinin zararını karşılamaması üzerine dikkat çekici bir protesto düzenledi.
Aracı vinç yardımıyla bayi önüne getiren adam, üzerine 'Alma, kandırılma. Satarken gösterilen memnuniyet, satıştan sonra sağlanmıyor' yazılı bir pankart asarak tepkisini gösterdi.
Olay anı, çevredekiler tarafından cep telefonlarıyla kaydedilirken, bayi yetkilileriyle bir süre sohbet eden kişi, ardından eylemini sona erdirerek kamyonetini vinçten indirdi ve bölgeden ayrıldı.


