reklam
reklam
DOLAR 46,4821 % 0.03
EURO 53,0151 % -0.24
STERLIN 61,4633 % -0.25
FRANG 57,3782 % -0.17
ALTIN 6.162,68 % -1,59
BITCOIN 62.330,00 -2.819
reklam

Fabrikasında Gıda Zehirlenmesi: 20 İşçi Hastanelik Oldu

Yayınlanma Tarihi : Google News
Fabrikasında Gıda Zehirlenmesi: 20 İşçi Hastanelik Oldu
reklam

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, akşam saatlerinde bir tekstil fabrikasında pilav tüketen işçiler, yaklaşık iki saat sonra mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri yaşamaya başladılar.

Rahatsızlanan çalışanlar, verilen ihbarın ardından olay yerine gönderilen ambulanslar ve ticari taksilerle İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Polis, olayla ilgili inceleme başlatırken, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri yemeklerde numune alarak laboratuvara analiz için gönderdi.

reklam

YORUM YAP