reklam
reklam
DOLAR 46,6328 % 0.11
EURO 53,0320 % -0.12
STERLIN 61,5443 % -0.09
FRANG 57,5500 % 0.07
ALTIN 5.985,69 % -0,72
BITCOIN 58.745,77 -3.41
reklam

4 Kere Bıçaklayarak Öldürdü: 'Pişmanlık' Savunması

Yayınlanma Tarihi : Google News
4 Kere Bıçaklayarak Öldürdü: 'Pişmanlık' Savunması
reklam

Balıkesir'in Erdek ilçesinde ayakkabıcılık yapan Burak İnci, 2024 yılında kafede tanıştığı Dilruba Elif Çetin ile öncelikle arkadaşlık, ardından ise sevgili olma süreci yaşamışlardı. Çetin, 4 Mayıs'ta evine gelerek birlikte içki içtiği İnci tarafından darbedildiği için şikayette bulunarak, hakkında 30 gün uzaklaştırma kararı aldırmıştı.

Burak İnci, 22 Mayıs 2025 tarihinde uzaklaştırma kararı olmasına rağmen, görüşmeye devam ettiği Dilruba Elif Çetin'in Zeytinli Mahallesi Kurbağalı mevkisindeki evine gitti. İkili arasında yaşanan alkol tüketimi sonrasında tartışma, kavgaya dönüştü. Burak İnci, mutfaktan aldığı bir ekmek bıçağıyla Dilruba Elif Çetin'i sırtından 4 kez bıçakladı. Çetin yere düşerken, İnci evin balkonundan atlayarak olay yerinden kaçtı. İhbarın ardından gelen sağlık ekipleri, Dilruba Elif Çetin’in yaşamını yitirdiğini tespit etti. Olayla ilgili olarak polis tarafından yakalanan Burak İnci tutuklandı; Dilruba Elif Çetin ise Antalya'da defnedildi.

‘LİNÇ EDİLMEKTEN KORKUP BALKONDAN ATLADIM’

Savcılığın başlattığı soruşturma sonrası Burak İnci hakkında Bandırma Ağır Ceza Mahkemesi'nde dava açıldı. İnci, savunmasında Dilruba Elif Çetin ile zaman zaman tartışmalar yaşadıklarını ancak bunların kısa sürede çözüldüğünü ifade etti. Olay günü evinde birlikte alkol aldıklarını belirten İnci, “Dilruba, benden 30 gün uzaklaştırma kararı almasına rağmen, yine de birlikte oluyorduk. Olay akşamı tekrar bir tartışma çıktı. Dilruba, üvey babası A.O.'nun sevgilisi olduğunu ve kendini para karşılığı erkeklere pazarladığını söyledi. Ağabeyimle birlikte olduğunu söylediğinde sinirlendim ve mutfaktaki küçük ekmek bıçağı ile ona saldırdım. Linç edilmekten korktuğum için balkondan atladım, bacaklarım kırıldı ve aracın altına saklandım. Aileme telefon açıp bilgi verdim. Ardından polis tarafından yakalandım” dedi.

ÜVEY BABASI TANIK OLARAK DİNLENDİ

Yargılamanın devam ettiği Bandırma Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki duruşmada, Dilruba Elif Çetin'in annesinin bir dönem birlikte yaşadığı A.O. tanık olarak dinlendi. A.O., annenin ölümünden sonra Dilruba ile sürekli görüşmekte olduğunu ve iş nedeniyle bazı hafta sonları Erdek'e geldiğini belirtti. A.O., “Dilruba'nın annesi 2007 yılında kanserden vefat etti. O tarihten sonra Dilruba’ya destek oluyorum. Kendisine araç bile aldım. İşim Bursa'da olduğu için hafta sonları onun yanına geliyordum. Dilruba bana, 'Aldığın arabayı al. Burak elimden almak istiyor' dedi. Olaydan bir hafta önce, evin balkonunun altına gelen Burak, Dilruba'yı unutamadığını söyleyerek benimle konuşmak istedi. Ben de kabul etmedim” şeklinde konuştu.

‘ÜZGÜNÜM, AFFINIZA SIĞINIYORUM’

Suçunu kabul eden Burak İnci, olayın şokunu hala yaşadığını ve öldürdüğü sevgilisini unutamadığını ifade etti. İnci, “Hakim Bey, hala olayın şokundayım. Dilruba'yı unutamıyorum. Onu bıçakladıktan sonra balkondan atladım ve bacaklarım kırıldı. Linç edilmekten korkarak aracın altına saklandım. Bu esnada Dilruba'nın yaşamasını çok istedim. Bunun için 112’yi arayarak ekiplerin hemen gelmesini söyledim. Üzgünüm, affınıza sığınıyorum” dedi.

Mahkeme heyeti, sanığın tutukluluk halinin devamına karar vererek, duruşmayı ileri bir tarihe erteledi.

reklam

YORUM YAP