reklam
reklam
DOLAR 46,6600 % 0.12
EURO 53,1528 % 0.09
STERLIN 62,0951 % -0.01
FRANG 57,5952 % 0.14
ALTIN 6.130,13 % 1,67
BITCOIN 60.296,00 0.597
reklam

80 Bin Liralık Telefonun Sahibine Ulaşma Çabası

Yayınlanma Tarihi : Google News
80 Bin Liralık Telefonun Sahibine Ulaşma Çabası
reklam

Adana Büyükşehir Belediyesi'nde temizlik görevlisi olarak çalışan İsmail Almaz, temizlik yaptığı esnada yerde 80 bin TL değerinde bir akıllı telefon buldu. Cihazı incelediğinde şarjının bittiğini gören Almaz, telefonun sahibini bulmak için parktaki çeşitli yerlere, cihazı bulduğunu ve sahibini aradığını belirten A4 kağıtlarına yazılar astı. Bir süre sonra telefonunu kaybettiğini anlayan Engin İdrisoğlu, parka geldiğinde asılı olan yazıyı görerek üzerinde yer alan numarayı aradı ve Almaz ile iletişime geçti. İdrisoğlu'na işyerinde bulduğu cep telefonunu teslim etmek üzere giden Almaz, sahibine ulaşmanın mutluluğunu yaşadı.

'HER ZAMAN SAHİPLERİNE TESLİM EDERİZ'

İsmail Almaz, telefonun sahibini parkta bulamayınca yazı asmaya karar verdiğini belirtti. “Telefonu mesai bitimine yakın bir saatte buldum. Sahibiyle buluşamayınca afiş bastırmaya karar verdim. Ertesi gün sabah gelerek, parkın çeşitli yerlerine afişler astım. Bu sayede telefonun sahibi bana ulaştı. İş yoğunluğu nedeniyle gelemeyeceğini belirtince ben de kendisine gidip, telefonu teslim edeceğimi söyledim. Biz burada yeter ki kaybolan eşyaları bulalım, her zaman sahiplerine teslim ederiz” dedi. Telefonuna kavuşmanın sevincini yaşayan Engin İdrisoğlu ise, “Bu zamanda böyle insanların olması gerçekten şaşırtıcı. Gösterdiği dürüst ve duyarlı davranış için kendisine teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

reklam

YORUM YAP