

Edirne'de, tartışma yaşadığı eşi Didem Örs Alacı (38) ve oğulları Doruk Kaan Alacı’yı (9) boğarak öldüren, ardından bıçakla intihar girişiminde bulunan Ömer Gökhan Alacı'nın, iki kez ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası talebiyle yargılanma süreci başladı. Alacı'nın cinayetlerin ardından yere kanla 'Beni affedin' yazdığı öğrenildi.
'UYUYORLAR' DİYEREK TELEFONU KAPATTI
Olay, 4 Ağustos 2025 tarihinde Cumhuriyet Mahallesi 3043'üncü Sokak'taki bir apartmanda gerçekleşti. Muhasebecilik yapan Ömer Gökhan Alacı, maddi problemler sebebiyle eşi Didem ile tartıştı. Tartışmanın sonunda Alacı, önce eşini ardından çocuğunu boğarak öldürdü. Ertesi gün, anne Meliha Örs, kızı Didem’i akşam yemeğine davet etmek için aradı ancak ulaşamadı.
Daha sonra damadını arayan Meliha Örs, kızıyla konuşmak istediğini ifade etti. Ömer Gökhan Alacı ise eşi ve çocuğunun uyuduğunu söyleyerek telefonu kapattı. Kızlarına ulaşamayan aile durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Olay yerine polis, sağlık ve itfaiye ekipleri yönlendirildi.
Ekipler, eve girdiklerinde Didem Örs Alacı ve oğlu Doruk Kaan Alacı'nın cansız bedenlerini buldu. Ömer Gökhan Alacı, bileklerinde bıçak izleriyle yaralı halde keşfedildi. Daha sonra Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı.
ÇOCUĞUNUN ADIYLA YASA DIŞI BAHİS HESABI AÇTI
Edirne Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından hazırlanan iddianamede, Ömer Gökhan Alacı'nın 'Canavarca hisle kasten öldürme' suçundan iki kez ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasıyla yargılanması talep edildi.
İddianamede olay yerinde, üzerinde kan lekeleri bulunan bir falçata ve siyah saplı bir bıçak ile bunların yanında kanla yazılan 'Beni affedin' ifadeleri bulunduğu vurgulandı.
Ayrıca Ömer Gökhan Alacı'nın, yasa dışı bir kumar sitesinde oğlu Doruk Kaan’ın adıyla 'Kaan6722' rumuzlu hesap açtığı belirtildi.
YARGILAMA SÜRECİ BAŞLADI
Sanık Alacı'nın yargılanma süreci, Edirne 2'nci Ağır Ceza Mahkemesi'nde bugün başladı. Ömer Gökhan Alacı, sağlık sorunları nedeniyle duruşmaya katılamazken, Didem Örs Alacı’nın ailesi ve avukatları duruşmada yer aldı. Mahkemede söz alan Ahmet Örs, damadının kendisine karşı saygısızlık yapmadığını ve maddi zorluklar yaşadıysa bile bunları yansıtmadığını ifade etti.
Örs, olaydan önceki gece birlikte oturduklarını, torunları Doruk Kaan’ın okul durumu gibi konuları görüştüklerini anlattı. Olayın ardından eve ilk girenlerden biri olduğunu belirten Örs, Alacı’nın yanında 'Beni affedin' yazılı kanla dolu bir zeminle karşılaştığını söyledi.
ABLASINA 'DİDEM İLAÇ ALDI, UYUYOR' MESAJI GÖNDERMİŞ
Didem Örs Alacı’nın ablası Duygu Özpelvan, olay günü kız kardeşinin kahvaltıya geleceğini ve gelmediği için defalarca arayıp mesaj attığını söyledi.
Özpelvan, ulaşmaya çalıştığında Ömer Gökhan Alacı’nın, 'Didem ilaçlarını içti, uyuyor. Sana öğleden sonra gelecek' şeklinde mesaj attığını aktardı. Mahkeme, sanık Alacı’nın ifadesinin alınamaması nedeniyle duruşmayı 3 Nisan'a erteledi.
“HER ŞEYİ YAPACAĞIZ”
Duruşma sonrası aile avukatı Erdi Ertek, “Sanık hastaneye gitme bahanesiyle duruşmaya katılmadı. Bekliyoruz, bir sonraki celse 3 Nisan’da. Biz burada olacağız, Didem ve Doruk için sonuna kadar her şeyi yapacağız. Sanığın bu celseden kaçmış olması, duruma karşı bir şey yapmayacağı anlamına gelmiyor. En ağır şekilde cezalandırılması için çaba göstereceğiz” dedi.


