reklam
reklam
DOLAR 46,6600 % 0.12
EURO 53,1528 % 0.09
STERLIN 62,0951 % -0.01
FRANG 57,5952 % 0.14
ALTIN 6.130,13 % 1,67
BITCOIN 60.486,00 0.313
reklam

Alkollü Sürücü: "Direksiyonda Ağabeyim Vardı"

Yayınlanma Tarihi : Google News
Alkollü Sürücü: "Direksiyonda Ağabeyim Vardı"
reklam

Çorlu İlçe Trafik Büro Amirliği tarafından yapılan denetimler sırasında, alkollü sürücülere karşı taviz verilmiyor. Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleştirilen bir uygulamada, bir otomobil durduruldu. Trafik polisinin sürücü olarak değerlendirdiği şahıs, aracın kendisi tarafından kullanılmadığını, ağabeyinin kullandığını öne sürdü. Alkolmetreye dört kez yeterli nefes veremeyen sürücü, polisin yoğun çabası sonucu beşinci denemede alkol testine katılabildi. Yapılan ölçümlerde, sürücünün yasal sınırın üzerinde alkollü olduğu belirlendi.

Sürücü, “Direksiyonda ben yoktum, ağabeyim vardı. Benim zaten bir denetimim var, denetimimi yakarsınız,” diyerek uzun süre bu iddiasını savunsa da, polis tarafından ceza almaktan kurtulamadı.

reklam

YORUM YAP