

Nazilli Yıldıztepe Mahallesi'ndeki iki katlı bir binanın birinci katında ikamet eden Azerbaycan vatandaşı Z.S. ile ev sahibi A.Y. arasında süregelen uyuşmazlık, hukuk sistemine taşındı.
Kiracı Z.S., ev kirasının 20 bin TL'ye çıkarılmak istendiği iddiasıyla anlaşmazlık yaşadıklarını belirtti. İcra memurlarıyla birlikte eve gelen A.Y., Z.S. tarafından kapının açılmamasıyla karşılaştı.
“Kızlarımı Eve Kabul Etmedi”
Gerginlik esnasında Z.S.'nin “binayı yakarım” şeklindeki ifadesi üzerine, olay yerine itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ekipler, kısa sürede çevrede güvenlik önlemleri aldı.
Pencereden durumu dışarıya anlatan Z.S., 2021 yılında eve taşındığını ve başlangıçta ev sahibiyle aile ortamı kurma sözüyle anlaştıklarını dile getirdi.
İki kızı bulunduğunu aktaran Z.S., ev sahibinin kızlarını eve kabul etmediğini ve su ile elektriğin ortak kullanılması şartıyla kendisinden daha fazla ücret talep edildiğini savundu.
“Bu Ev 20 Bin TL Eder Mi?”
Ev sahibinin kızının kendisinden 20 bin TL talep ettiğini öne süren Z.S., “85 milyona sesleniyorum, bu ev 20 bin TL eder mi?” diyerek kira artışına eleştiride bulundu.
Hurdacılıkla geçimini sağladığını ve geçerli bir oturma iznine sahip olduğunu belirten Z.S., evden çıkması halinde taşınma masraflarının karşılanması gerektiğini savunarak, “Mahkemenin kararına saygım var, boynumuz kıldan incedir. Ancak benden fazla alınan paralar geri ödenmeli. Mağdur olan benim” ifadesini kullandı.
Olay yerine gelen ekiplerle yapılan görüşmeler sonunda kiracı Z.S., ikna edilerek kendisine ek süre tanındı.


