reklam
reklam
DOLAR 46,4665 % 0.03
EURO 53,3274 % 0.01
STERLIN 61,5083 % -0.04
FRANG 57,5573 % -0.04
ALTIN 6.256,85 % 0,83
BITCOIN 64.471,39 0.357
reklam

Eski Dostuna Güvenip Her Şeyini Verdi, Milyonlarca TL Gitti

Yayınlanma Tarihi : Google News
Eski Dostuna Güvenip Her Şeyini Verdi, Milyonlarca TL Gitti
reklam

İstanbul'un Arnavutköy ilçesinde yaşayan 48 yaşındaki Murat Karabulut, daha önce birlikte çalıştığı iş arkadaşı Mustafa İ. ile yeni bir iş fırsatı yaratmak istedi.

'Çantacılık' olarak bilinen altın alım satım işi yapan Mustafa İ.'nin kar payı vaadine güvenen Karabulut, zamanla eşinin altınlarını, aracını ve birikimlerini ona teslim etti.

Yaklaşık 16 milyon TL dolandırıldığını fark eden Karabulut, hemen savcılığa suç duyurusunda bulundu.

Dolandırıcı olarak şikayette bulunduğu Mustafa İ.'nin daha önce benzer suçlardan 30'a yakın dosyasının bulunduğu bilgisini edindi.

Murat Karabulut, uzun yıllar önce bir lokantada birlikte çalıştığı Mustafa İ. ile yaklaşık 3-4 yıl aynı iş yerinde çalıştıklarını belirtti.

İş yerinin devredilmesinin ardından Mustafa İ.'nin Bayrampaşa'da gümüş üzerine bir kuyumcu dükkanı açtığını, ancak kısa süre içinde dükkânı kapattığını ifade eden Karabulut, ardından kendisine altın ve döviz al-sat işi yaptığını ve birikimlerini değerlendirmesi için yardımcı olabileceğini söylediğini belirtti.

Karabulut, ilk olarak elindeki altınları teslim ederek bu sürece katıldığını, ardından eşine ait 14 bileziği parça parça Mustafa İ.'ye verdiğini aktardı.

'EŞİMİN KOLUNDAKİ BİLEZİKLER, ARABAMIZ, BİRİKİMLERİMİZ GİTTİ'

Eşinin tekrar tekrar uyarmasına rağmen kazanç vaadine inandığını belirten Karabulut, “25 yıllık emeğimiz vardı. Eşimin kolundaki bilezikler, arabam ve tüm birikimlerimiz bu işi yaparak gitti” ifadelerini kullandı.

Olay bununla da kalmadı. Karabulut, ailesiyle yaşadığı evi de satarak Mustafa İ.'nin yönlendirmesi doğrultusunda onun kontrolüne verdi.

Tapu işlemleri sırasında evinin 4 buçuk milyon TL'ye satıldığı söylenmesine rağmen, hesabına yatan paranın çok daha az olduğunu ve bu paranın doğrudan Mustafa İ.'nin yönetimine geçtiğini öne sürdü.

İşlerin yolunda gitmediğine dair ilk sinyalleri bir buluşmada aldığını belirten Karabulut, Mustafa İ.'nin “Kapalıçarşı'da bir sorun oldu, paranın yarısı gitti” dediğini aktardı.

Daha sonra kendisinin kredi çekmeye ikna edildiğini ve kredi kartlarının kullanıldığını ifade eden Karabulut, şu anda yaklaşık 1,5 milyon TL kredi ve kart borcu olduğunu, emekli maaşına haciz konduğunu ve 3 aydır maaş alamadığını söyledi.

'BEN SEFALET İÇİNDEYİM, ONLAR HAYATINA DEVAM EDİYOR'

Dolandırıldığını anladıktan sonra Mustafa İ. ve ailesine ulaşmaya çalıştığını ancak telefon numaralarının değiştirilmiş olduğunu belirten Karabulut, çevresinden aldığı bilgiler doğrultusunda Mustafa İ.'nin kızını üniversiteye yazdırdığını, oğlunu bedelli askerliğe gönderdiğini ve yeni bir hayat kurduğunu iddia etti.

Yaşadığı çaresizliği gözyaşları içinde ifade eden Karabulut, “Şu an kiradayım, kiramı ödeyemiyorum. Üç çocuğum var. İntiharın eşiğine geldim. Benim gibi başka insanların da canı yanmasın” diyerek yardım çağrısında bulundu.

Murat Karabulut'un savcılığa yaptığı suç duyurusunun ardından olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.

Karabulut, adaletin yerini bulmasını ve mağduriyetinin giderilmesini bekliyor.

reklam

YORUM YAP