

Adana'nın Yüreğir ilçesinde meydana gelen olayda, T.D. (36) ve Y.E.D. (36) isimli çift, 7 yıl süren evliliğin ardından boşandı. Mahkeme, çiftin 9 ve 14 yaşındaki çocuklarının velayetini baba Y.E.D.'ye verdi.
Yarıyıl tatilinde, anne T.D. eski eşi Y.E.D.'en çocuklarını alarak evine gitti. Tatilin sona ermesiyle birlikte Y.E.D., çocuklarını almak için eski eşinin yaşadığı eve gitti.
Bu durum üzerine T.D. ve Y.E.D. arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesiyle Y.E.D., eski eşi T.D.'yi darp etti. O anlar bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Yüreğir İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne yapılan ihbarın ardından, polis ekipleri Y.E.D.'yi gözaltına aldı. Şüpheli, emniyete götürüldü.


