

Hatay'ın Dörtyol ilçesine bağlı Rabat Yaylası bölgesinde bir kepçe, 200 metre yükseklikten dereye düştü. Yaralanan operatörü kurtarmak için bölgeye itfaiye ekibi sevk edildi.
Hatay Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekiplerinin özverili çalışması sayesinde operatör kurtarıldı. Olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından yaralı operatör hastaneye kaldırıldı.
Operatörü kurtarmak için yoğun çaba sarf eden dört itfaiye personeli ise oksijen zehirlenmesi belirtileri gösterdi.
Yaralı itfaiye personelleri, tedbir amacıyla hastanede gözlem altına alındı. Sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.


