

İngiltere'nin başkenti Londra'nın Southall bölgesinde yer alan iki katlı bir depo alevlere teslim oldu. Yangında herhangi bir can kaybı ya da yaralı rapor edilmezken, olay yerine 150 itfaiyeci ve 25 itfaiye aracı sevk edildi.
Londra İtfaiye Teşkilatı (LFB) tarafından yapılan açıklamada, binanın büyük bir kısmının alevler içinde kaldığı ifade edildi. Güvenlik önlemleri kapsamında, yangının çıktığı binanın yakınındaki bir okul ve apartman bloğunun tahliye edildiği bildirildi. Açıklamada, “Bu karar, yapının içinde havai fişek ve tüp depolandığından şüphelenilmesi nedeniyle alındı” denildi. Yangının çıkış nedeni hakkında ise henüz bir bilgi bulunmuyor.


