reklam
reklam
DOLAR 46,6600 % 0.12
EURO 53,1528 % 0.09
STERLIN 62,0951 % -0.01
FRANG 57,5952 % 0.14
ALTIN 6.130,13 % 1,67
BITCOIN 60.486,00 0.313
reklam

Memurlar Mesai İçin Yola Çıktı, Üzüm Bağına Uçtu

Yayınlanma Tarihi : Google News
Memurlar Mesai İçin Yola Çıktı, Üzüm Bağına Uçtu
reklam

Sabah saatlerinde Denizli – Manisa karayolu üzerindeki Yenicekent Kavşağı yakınlarında bir kaza meydana geldi.

Denizli il merkezinde yaşayan Buldan Göğüs Hastalıkları Hastanesi ve Buldan Aile Sağlığı Merkezi çalışanlarını taşıyan bir servis minibüsü, kamu görevlilerini mesai saatine yetiştirmek amacıyla yola çıktı.

Yenicekent Kavşağı’na yaklaştığında, etkili olan şiddetli yağmurun ardından servis minibüsü kontrolden çıkarak, yol kenarındaki üzüm bağlarına düştü.

Kazayı gören diğer sürücülerin ihbarı üzerine bölgeye çok sayıda ambulans, itfaiye ve güvenlik ekipleri yönlendirildi.

Olay anında büyük bir panik yaşandı ve kaza sonucu, çoğunluğu sağlık personeli olan 25 kişi yaralandı. Yaralılar, olay yerinde yapılan ilk müdahalelerin ardından en yakın hastanelere kaldırıldı.

Durumu ciddi olan bir doktor, E.G., Buldan'daki ilk tedavisinin ardından Denizli'ye sevk edildi.

reklam

YORUM YAP