

Edirne'de meydana gelen sağanak yağış sırasında, görevde olan motokurye İlker Özge, yaşadığı ilginç anları cep telefonu kamerasıyla kaydetti.
Yollarda oluşan su birikintileri nedeniyle ilerlemede zorluk çeken Özge, yanından geçen araçların sıçrattığı sular yüzünden ara sıradan gitmek zorunda kaldığını aktardı.
Siparişini teslim etmek için gittiği bir binanın girişi tamamen suyla kaplıydı. Bu durum üzerine müşterisini arayarak binaya inmesini istediğini belirtti.
Özge, “Bu şekilde girmek gerçekten çok zor, bina girişi suyla dolmuş durumda.” ifadelerini kullandı.


