

Bursa'da yapılan bir operasyonda, 1 el bombası ve 1 ruhsatsız tabancanın bulunduğu bir otomobildeki 3 şüpheli, polis ekipleri tarafından akaryakıt istasyonu çalışanlarının kıyafetlerini giyerek yakalandı. O anlar güvenlik kameralarına yansıdı.
Olay, saat 01.00 civarında Yıldırım ilçesinde 11 Eylül Bulvarı'nda meydana geldi. Yıldırım Suç Önleme ve Soruşturma (SÖS) Büro Amirliği'ne bağlı ekipler, şüpheli görülen bir otomobil sürücüsüne 'dur' ihtarında bulundu. Ancak sürücü, ikazları dikkate almayarak kaçmaya başladı.
Polis ekiplerinin peşine düştüğü otomobil, kısa süre içinde durduruldu. Araçta bulunan 3 şüpheli gözaltına alınırken, yapılan aramada 1 el bombası ve 1 ruhsatsız tabanca ele geçirildi. Olay yerine gelen bomba imha ekipleri, el bombasını incelemek üzere olay yerine intikal etti. Yapılan incelemenin akabinde, el bombası güvenlik tedbirleri kapsamında muhafaza altına alındı.
Soruşturma devam ederken, ikazlara uymayan sürücü ve yanındaki 2 kişinin, polis ekipleri tarafından kıyafet değiştirerek yakalandığı öğrenildi.
Polislerin akaryakıt istasyonuna girerek, burada pompacı kıyafetlerini giymesi ve yol kenarında duran otomobilin yanına giderek şüphelileri yakalaması, kameralara yansıdı.


