

Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde meydana gelen olayda, yol verme meselesi sebebiyle çıkan tartışmada çekici sürücüsü M.S.A., otomobil sürücüsü A.A. ve kardeşi M.A.'yı tabancayla yaraladı.
Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda, çekici sürücüsü M.S.A. ile otomobil sürücüsü A.A. arasında 'yol verme' sebebiyle tartışma yaşandı. Tartışma kavgaya dönüşünce, M.S.A., yanında bulundurduğu tabancayla A.A. ve M.A.'ya ateş etti.
Diğer sürücüler durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine, jandarma ve sağlık ekipleri olay yerine sevk edildi. Yaralılara sağlık görevlileri ilk müdahaleyi yaptıktan sonra, ambulansla Nurdağı Devlet Hastanesi'ne kaldırıldılar.
Olayın ardından kaçan M.S.A., Osmaniye'nin Bahçe ilçesinde tabancasıyla birlikte güvenlik güçlerine teslim oldu. Jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen M.S.A., tutuklanarak cezaevine gönderildi.


