

Gürcistan İçişleri Bakanlığı, kırmızı bültenle aranan dört Türk vatandaşının yakalandığını açıkladı.
Tiflis ve Batum şehirlerinde gözaltına alınan zanlıların Türkiye'ye iade süreçlerinin başlatıldığı belirtildi.
İçişleri Bakanlığı'nın yaptığı açıklamada, “Yakalanan şahıslar, Türkiye'nin emniyet birimleri tarafından hürriyeti tehdit, hırsızlık, cinayet, yasa dışı silah taşımak, kasten yaralama, tehdit, trafik kurallarını ihlal etme, uyuşturucu suçları ve resmi belgede sahtecilik gibi suçlardan aranmaktadır.” ifadelerine yer verildi.
Emniyet güçleri tarafından yürütülen soruşturma sonucunda aranan bu kişilerin Batum ve Tiflis'te farklı zamanlarda yakalandığı bildirildi. Yakalanan şahıslarla ilgili iade işlemleri devam etmektedir.


