

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımla Hakkari'de jandarma ekipleri tarafından gerçekleştirilen bir operasyonda toplam 348 kilogram uyuşturucu maddenin ele geçirildiğini duyurdu.
Bakan Yerlikaya, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Yüksekova Cumhuriyet Başsavcılığı ve Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı'nın koordinasyonunda; Hakkari İl Jandarma Komutanlığı İstihbarat ve Narkotik şube ekiplerince yürütülen istihbari çalışmalar sonucu Yüksekova kırsalında 332 kilogram Skunk ve 16 kilogram Metamfetamin olmak üzere toplamda 348 kilogram uyuşturucu madde ele geçirilmiştir. Uyuşturucu maddeyle bağlantılı şüphelilere yönelik operasyonlarımız sürmektedir.”
Uyuşturucuyla mücadelemiz, çok boyutlu ve kararlılıkla devam etmektedir. Uyuşturucu suç örgütlerinin elebaşlarından, yöneticilerinden, torbacılarına kadar tedarik zincirinin her halkasını birer birer kırmak için ayrı ayrı operasyonlar düzenliyoruz.
Sadece uyuşturucu maddeleri ele almakla kalmıyor; aynı zamanda bu organize suç faaliyetlerinin tedarik ağlarını da çökertiyor ve suç gelirlerine ciddi darbeler vuruyoruz. Emeği geçen tüm ekibi tebrik ederim.”


