

Adana'nın Sarıçam ilçesine bağlı Yıldırımbeyazıt Mahallesi'nde, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolunda bir kaza gerçekleşti. KONTUR firmasına ait olan otobüs, Hatay'dan Konya'ya seyahat ediyordu.
46 yaşındaki sürücü Ö.S., 42 HC 737 plakalı otobüsüyle beton bariyere çarparak devrilmesine sebep oldu. Olayı görenlerin ihbarı üzerine bölgeye polis ve sağlık ekipleri gönderildi. Sağlık görevlileri, kazada yaralanan 8 kişiyi çevredeki çeşitli hastanelere sevk etti. Yaralıların sağlık durumlarının stabil olduğu öğrenildi. Kazaya ilişkin soruşturma başlatıldığı bildirildi.


